07 januari, 2011

Paspoppen

Allereerst: iedereen de beste wensen voor 2011.

Voor mezelf ben ik 2011 goed begonnen. Ik heb mezelf namelijk twee paspoppen cadeau gedaan.



Beide poppen heb ik via Marktplaats gekocht, en ik ben er erg blij mee. Het staat erg leuk, als de poppen aangekleed zijn. En als ik bezig ben met de kleding maken, kan ik nu goed inschatten hoe de versiering op het kledingstuk valt. Dat vond ik op een hangertje toch altijd wat lastig. Maar de belangrijkste reden om de paspoppen te kopen, was toch mijn winkeltje. Op een paspop kan ik mijn kleding toch mooier aanbieden, dan liggend op de grond.


Alvast een prettig weekend,

Nienke

1 opmerking:

  1. Hallo Nienke, Mocht je Paspoppen nodig hebben dan kan je altijd een kijkje op onze webshop nemen :) http://www.paspoppen-kerklau.nl

    Mvg, Kerklau-Import

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...