11 november, 2015

Blog bijhouden...

Op Sancho werd geopperd dat het zo fijn is om op andere blogs inspiratie op te doen, maar dat het moeilijk is om je eigen blog bij te houden. Ik ben ook zo'n blogger. Ik vind het heel fijn om bij anderen te kijken wat ze gemaakt hebben, maar zelf houd ik mijn blog slecht bij. Iedere keer neem ik me voor om dat beter te doen, om vervolgens weer maanden niks van me te laten horen. Zo ook deze keer, mijn vorige blogbericht komt uit januari... En dat terwijl ik toch echt wel heb genaaid in de tussentijd. Ik heb zelfs van verschillende projecten foto's gemaakt, maar van bloggen komt dan toch niks. Omdat ik het dus zelf zo fijn vind om inspiratie op te doen bij anderen, en ik hoop dat die anderen ook bij mij die inspiratie vinden, ga ik (proberen) mijn blog vanaf nu weer beter bij te houden.

Hier alvast een begin van een aantal gemaakte projecten het afgelopen jaar:

Mijn moeder had een kraamcadeautje nodig. Haar jeugdvriendin had een kleinzoon gekregen. Dus vroeg mijn moeder of ik iets wilde maken. De stoffen komen allemaal uit mijn kast, de patronen uit Ottobre (weet niet meer welke nummers).





















Onderstaande jurk (uit Burda Classics) wilde ik voor Kerst 2014 maken. Helaas viel de jurk erg wijd, waardoor ik de jurk pas in het nieuwe jaar heb kunnen afmaken (en dus maar een jurk voor de Kerst heb gekocht). Voor erbij maakte ik van nepbont een giletje (waarvoor ik Antonella verknasterde).


Joline heeft ook weer veel kleding van mij gekregen dit jaar. Gelukkig vindt ze dat nog steeds goed, en draagt ze dat ook met plezier. Achtereenvolgens maakte ik kleinFäno met Ivy, Violetta met legging (Laguna?) welke ze aan had tijdens haar doop in april. Een croptop met singlet uit oudere Ottobres (weet de nummers niet zo te noemen) en een topje uit de Ottobre 3/2015.
 




Zo, dit is vast een begin. Maar ik kwam nog veel meer foto's tegen die ik nog niet geblogd heb. Dus hopelijk tot snel. 1 bericht per week zou ik toch wel moeten kunnen halen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...