14 december, 2011

Adventskalendertas, het kleine tasje

Zoals ik al eerder schreef, ben ook ik bezig met de Adventskalender tas van Farbenmix. Erg leuk om te doen, maar ik ben iedere keer ook weer benieuwd wat de volgende stap is. Hier een foto van mijn kleine tasje.



Vandaag heb ik de grote tas geknipt, en ben begonnen met de schouderband hiervoor. Ook heb ik het kleine tasje nog een keer geknipt, maar dan uit de Staaars stof (ook van Farbenmix). Hiervan ga ik een toilettas maken. Van dezelfde stof wil ik ook een grote tas maken (al weekender / reistas), maar dan wil ik eerst weten hoe groot de tas is. Dus ik wacht nog even met knippen tot de eerste tas klaar is / vorm krijgt, want misschien wil ik hem iets groter hebben. Het wordt in ieder geval vervolgt.

Het probleem van mijn jurk voor de kerst is opgelost. Het was een beetje passen en meten, maar uiteindelijk heb ik uit een mooie tricot toch een jurk kunnen knippen. Zodra die klaar is (samen met een nog te knippen vest) maak ik een foto.


Groeten, Nienke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...