30 april, 2012

Blogverwaarlozing...

Oeps, ik ben mijn blog wel heel erg aan het verwaarlozen de laatste tijd. En dat terwijl ik toch genoeg gemaakt heb de afgelopen tijd. Dus hier maar eens een update. Het is wel nog niet alles (het deel voor mezelf moet nog steeds op de foto....), maar wel het gedeelte voor Joline.

Als eerste de nieuwe zomerjas (uit de Ottobre 6/2010), op deze foto's moesten alleen de knopen nog vastgezet worden. Helaas komen de kleuren niet echt overeen (beetje flets), bij de grotere borduurtjes is de kleur het beste te zien.


En hier draagt ze de jas al een paar weken (voor de verandering eens een keer op model):



Vervolgens maakte ik het volgende rokje (Noëlle) en shirt (Antonia). Beiden lagen al sinds februari geknipt, nu dan eindelijk in elkaar. En toen ze klaar waren, vond ik dat er nog een legging (Laguna) bij moest (tenslotte heeft ze die het hardste nodig. want ze groeit wel in de lengte maar bijna niet in de breedte). In een avondje was ook die klaar.



Terwijl ik met bovenstaande set bezig was, moest ik denken aan één van mijn eerste maaksels uit de Ottobre (1/2008). Omdat ze dit patroon dit jaar waarschijnlijk voor het laatst aan kan (gaat tot maat 128), heb ik hem nogmaals gemaakt, maar nu drie maten groter.



Tot slot ook nog iets voor mijn zus gemaakt, die in april jarig was: een Mia shirt (Tuci):




Binnenkort kom ik met de maaksels voor mezelf, moet ze nog wel op de foto zetten (was het natuurlijk vandaag perfect weer voor...)

Groeten, Nienke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...