12 november, 2010

Leuke (Farbenmix??) riemen!

Sinds een aantal weken help ik een paar keer per week mee bij de plaatselijke peuterspeelzaal. Voor ouders is er een tijdschrift dat ze gratis mee kunnen nemen (Ezeltje Prik). Hierin zag ik gisteren hele leuke kinderriemen staan, die goed passen bij de Farbenmix bandjes.



De riemen zijn (onder andere?) te koop bij Kajole; en omdat ze elastisch zijn, geschikt voor kinderen van 0 tot 10 jaar. Zo'n Roodkapjeriem lijkt me erg leuk op een broek waar ook een Roodkapjebandje op zit.

Groeten, Nienke

1 opmerking:

  1. Ja, eindelijk kan ik je volgen! Wel zo makkelijk, loop ik niks meer achter! Hihihi!
    Gaat het goed op de psz? Ik hoor je er weinig over!

    Nou toedels! Groetjes aan Robert als je dit ziet terwijlhij bij je is!

    Mariekje

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...