18 februari, 2011

Het carnaval komt eraan!


Nog een paar weken, en dan is het alweer carnaval. Ikzelf ben geen voorstaander van al dat gehos (woon ook niet in het zuiden van het land), maar verkleedkleren maken vind ik wel erg leuk. En dus maakte ik voor mijn webwinkel twee leuke pakjes: een clownspak (geïnspireerd door Bumba) en een Lentefee.



Verder heb ik vandaag ook nog de volgende producten in mijn winkeltje geplaatst:

Jurk Annemieke

Babyslaapzak

Mijn handtas, met bijpassende portemonnee, heb ik ondertussen ook af maar nog niet op de foto gezet. Die hebben jullie dus nog van mij tegoed. Tot slot nog wel de beloofde foto van Stitch Joline met de 'echte' Stitch. Het pak heb ik vorig jaar gemaakt, maar de mouwen worden nu al weer te kort...


Groeten, Nienke

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...