14 augustus, 2011

Eigenlijk...

Eigenlijk zou ik vandaag een paar projectjes gaan afronden. Maar in plaats daarvan ben ik weer nieuwe patronen aan het knippen... Het schiet zo niet echt op natuurlijk. Ik had mijn naailijstje aardig weggewerkt (nog niet helemaal) in de vakantie, maar zo groeit de lijst toch weer enorm. Ook zit ik te wachten op een bestelling van Naaipatronen, met die nieuwe patronen (allen voor mezelf) zal het lijstje ook alleen maar weer groeien.
Verder zit ik al weken te proberen stofjes bij Farbenmix te bemachtigen, maar iedere keer ben ik net te laat, en zijn de leuke stofjes al weer weg. Het is zo balen, maar ik heb mezelf voorgenomen dat de aanhouder wint (tenslotte is het Denise van Stoffenjunkie ook gelukt).

Nou, ik ga maar weer aan het werk, hopelijk komt er toch nog iets af vandaag...
Fijne dag nog, en als je volgende week weer aan de slag moet: succes.
Nienke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...