10 oktober, 2011

Ik ben er nog!

Het was wat stil hier op mijn blog..., maar ik ben er nog steeds. Ook had ik vorige week moeite met reageren bij andere blogs. Iedere keer verdween mijn tekst als ik op 'bericht weergeven' klikte. Echt heel irritant, maar gelukkig kan ik weer reageren.

Ook al liet ik hier niks zien, ik heb niet stil gezeten. Voor mijn zus heb ik de kleding voor de bruiloft (van vorige week woensdag) afgemaakt. Hiervan ben ik helaas vergeten een foto te maken. Ik hoop dat mijn zus nog een foto mailt, dan kan ik die nog laten zien.

Verder heb ik twee tasjes gemaakt. Voor mijn moeder een Rats Flats, eh oh nee Ratz Fatz, tasje van Farbenmix. Binnenin maakte ik weer een vakje, zodat het tasje makkelijk in haar tas kan worden opgevouwen.



En voor Joline maakte ik 'mehr als nur eine Kindertasche', ook van Farbenmix. Hier kan ze dan haar danspakje en dansschoentjes in doen, en hoeft ze daar niet naar te zoeken vlak voor ze wegmoet...



En tot slot nog een setje voor Joline: twee shirts (Evita van Cinderella Zwergen Mode en Leni van Farbenmix) en een rok (Tulip Ebook van Cinderella Zwergen Mode). Wat een leuk rokje is Tulip om te maken! Ik had heb al ruim een jaar in huis, maar was er nog steeds niet aan toegekomen om hem te maken... Hier maak ik er vast nog wel eens één van, maar dan doe ik er wel een rits in, naar mijn idee is de tailleband wat straks voor de heupen.


Veel plezier vanavond bij het kijken naar Project Catwalk, of volgen jullie dat niet?

Groeten, Nienke

1 opmerking:

  1. Wat heb je weer leuke dingen gemaakt! De tasjes blijven leuk!
    Enne... ik kijk ook altijd project catwalk ;)
    Jij ook veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...