28 november, 2011

Abacadabra 118, een winterse variant

In de periode dat mijn pols nog de hechtingen had, maakte ik voor Joline een Abacadabra 118. Tijdens het Stoffenspektakel in Barneveld werd ik geïnspireerd door deze ABC 118 van Pigje, en kocht ik meteen twee leuke ribstofjes. Thuis bedacht ik dat de ABC 118 erg kort valt, en dat ik hem miscchien beter kon verlengen. Leuk bedacht, maar daar had ik (vooral van de buitenstof) niet genoeg stof voor. Dus kreeg de ABC de normale (korte) versie. Erbij maakte ik de Nadya broek (wat eigenlijk meer een legging is, dus dat wil Joline wel dragen) en een verkorte Svenja van nicky velours (pas later gekocht, op het Stoffenspektakel van Nieuwegein). Lekker warm, goed voor de komende wintermaanden. Ook lekker warm, is dat ik achter in plaats van een split een blinde rits heb ingezet. Zo kan er geen kou op d'r rug komen. Zie hier het resultaat:



Ook de Pietenpakjes voor Babyborn en Little Babyborn zijn klaar. Ik heb alleen Babyborn op de foto gezet, maar het pakje voor Little Babyborn is precies hetzelfde (alleen dan kleiner, wat een gepriegel is dat...)



Zo, en nu ga ik gauw verder met mijn Sintcadeautjes..., anders zijn die niet op tijd af als Zwarte Piet ze komt ophalen....

Groeten, Nienke

3 opmerkingen:

  1. Blij te zien dat je al terug heel wat kunnen naaien hebt:-)

    Je ABC 118 is heel erg mooi geworden! Mooie stofjes ook die je combineerde! En die pietenpakjes, die zijn écht superschattig!

    groetjes,
    Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie fleurige ABC118, daar zal Joline erg blij mee zijn.
    groetjes DAnielle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk!
    En ook dat knoopje in de hals vind ik weer erg leuk

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...