14 november, 2011

Au, au, au, knippen gaat nog niet...

Langzaam aan gaat het steeds beter met mijn rechter arm / pols. Afgelopen vrijdag zijn de hechtingen eruit gehaald, nu moet de wond nog goed helen.

Ik kan ook steeds meer met rechts doen, maar dat houd ik nog niet lang vol. Voor Joline zit (bijna) een ABC 118 in elkaar (alleen de binnenvoering nog aan de rits vastnaaien). Hierbij wil ik nog een broek (Nadya) en shirt (Antonia, Leni, of toch iets anders...) van nicky maken. Maar hier zit mijn probleem. Afgelopen zaterdag heb ik voor mezelf een fleecetrui geknipt, maar dat was niet slim. Wat deed dat een pijn... (en toch gewoon doorgaan...). Knippen gaat dus nog niet, en met links kan ik dat echt niet netjes genoeg. En oh, ik heb zoveel ideeën die ik uit wil gaan voeren: poppenkleertjes (voor 4/12), Spaanse jurk voor Joline (voor 4/12), ABC 108 met shirt en legging voor Joline, Amelie voor Joline, misschien het beroemde/beruchte K3-jurkje (voor 4/12), truien voor mezelf, rok voor een vriendin, jurk voor collega van vriendin...

Ik zal eerst maar verdergaan met wat ik al geknipt heb liggen. Al wil ik aan het eind van de week 2 poppenpietenpakjes af hebben (en die moet ik dus nog wel knippen..., eens kijken of ik daar iemand voor kan strikken). Ik vind het idee van Astrid (van Astrids Atelier) namelijk zo leuk, dat wil ik ook maken voor Babyborn en Little Babyborn. Hier een plaatje van een creatie van Astrid, wat hier te koop is:



Groeten, Nienke

2 opmerkingen:

  1. via via kom ik hier, mijn oog valt op het poppietje deze heb ik ook, heeft hij ook kroeshaartjes die een speciale geur hebben?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tante pollemop: deze pop is niet van mijzelf, maar van Astrids Atelier (zie link in bericht). Ik weet dus niet of de haren een speciale geur hebben. Ik heb hier de foto vandaan gehaald, omdat ik vergelijkbare pietenpakjes wil gaan maken.
    Groeten, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...