04 mei, 2013

Novalie: nieuw patroon van Prinzessin Farbenfroh

Afgelopen week heb ik zelfs twee keer mogen proefnaaien! Ook voor Dani van Prinzessin Farbenfroh mocht ik weer aan de slag. Dit keer een heel leuk kort jack: Novalie. Lekker stoer, maar met de juiste stofkeuze ook heel romantisch te maken. Voor Joline maakte ik het jack in maat 134/140, maar ik had beter de breedtemaat van 122/128 kunnen nemen (Joline is vrij smal). Het jack zit Joline nog wat wijd, terwijl de mouwen aan de korte kant zijn... (ik ga er nog een manchet aanzetten, zodat het jack wat langer mee kan). Ik raad dan ook aan om het patroon en het kind eerst goed na te meten. Verder ben ik alleen maar enthousiast over het patroon!



Het patroon is vanaf nu verkrijgbaar in de Dawandashop van Dani. Dani: vielen Dank für das wieder Probenähen.

Zo, en dan ga ik nu verder met mijn eigen zomerjas en bijpassende tas. Ik hoop dat deze snel klaar zijn, want het lijkt nu eindelijk echt voorjaar te gaan worden!

Fijn weekend,
Nienke

3 opmerkingen:

  1. Leuk zo'n meisjesachtig stoer jack, het shirt uit je vorige blogpost is ook gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke stof heb je gebruikt. Lekker vrolijk! En wat wordt Joline al groot!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...