30 april, 2013

Trillium: nieuw patroon van Hexchen Marie

Ik heb weer mogen proefnaaien! Dit keer voor Hexchen Marie. Ik heb een shirt (Trillium) voor Joline mogen maken, en hoewel ik meestal niet van de aangeknipte mouw ben, vind ik dit shirt geweldig. Het patroon zat ook in één keer goed. Omdat Joline vrij smal is, gebruikte ik de breedtemaat 122/128 en lengtemaat 134/140.



Patroon Trillium is in de loop van deze week in de Dawanda shop van Hexchen Marie verkrijgbaar.
Karin: vielen dank für das Probenähen und für deine vertrauen!

En nu ga ik me klaarmaken voor deze bijzondere Koninginnedag. Ik wens iedereen veel plezier vandaag.
Nienke

1 opmerking:

  1. Ziet er leuk uit! Joline is echt een bofkont eerste klas!

    Veel plezier vandaag op deze speciale dag!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...