14 september, 2010

Getikt

Ik ben getikt door Sabine. Dus ook ik zal een aantal vragen over mezelf gaan beantwoorden.


1) vier dingen die ik in mijn tas heb zitten:
  • portemonne
  • telefoon
  • autopapieren
  • agenda
2) vier dingen uit mijn bureaula
    Mijn bureau heeft geen lades, maar ik heb er wel een ladekastje naast staan, dus neem ik die maar.
  • enveloppen
  • plakband
  • nietmachine
  • gebruiksaanwijzingen van elektrische apparaten
3) vier favoriete dingen uit mijn slaapkamer
  • mijn kledingkast (er past geen grotere in mijn slaapkamer, maar eigenlijk vind ik hem te klein; nee, ik heb niet te veel kleren...)
  • mijn bak met stofjes
  • mijn gezichtscrème (na het douchen voelt mijn gezicht zo droog aan, ik kan echt niet zonder)
  • en natuurlijk mijn bed
4) vier dingen die ik eigenlijk altijd al heb willen doen, maar nog niet gedaan heb
  • naar een ander Disneyland park dan bij Parijs, bijvoorbeeld in Amerika.
  • een borduurmachine aanschaffen; ik zie zulke leuke borduurtjes op internet voorbij komen, maar helaas zit een borduurmachine er voorlopig financieel niet in.
  • een eigen kinderkledinglijn ontwerpen en ook uitbrengen.
  • verhuizen naar een groter huis, zodat ik een aparte naaikamer kan maken.
5) vier dingen die ik op dit moment leuk vind om te doen
  • haken
  • blogs van anderen lezen
  • naaien (als ik me daarop kan concentreren)
  • computerspelletjes spelen
6) vier dingen die jullie nog niet over mij weten
  • dat ik 31 jaar en alleenstaand ben.
  • dat ik orthopedagogiek heb gestudeerd, maar het erg moeilijk vind in deze richting werk te vinden (en op het ogenblik helemaal zonder werk zit).
  • dat ik een grote Disneyfan ben, en zelfs een jaarabonnement heb voor Disneyland Parijs (is voordeliger dan een driedagen kaart, dus dat heb je er heel snel uit).
  • dat ik dit een erg lastige vraag vind; ik ben erg onzeker en vraag mij dan af of het wel interessant genoeg is om te vertellen. Hiervoor heb ik al een aantal jaren therapie achter de rug heb, maar sinds een maand volg ik weer één dag in de week therapie (misschien dat ik hier later meer over vertel, op dit moment vind ik dat nog lastig).

Wat betreft het doortikken, volgens mij is bijna iedereen al een keer getikt. Ik weet dus ook niet aan wie ik het stokje doorgeef en laat dit gedeelte even zitten. Ben je nog niet getikt, en wil je de vragen wel beantwoorden: ga gerust je gang, ik ben benieuwd.

Groeten, Nienke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...