09 september, 2010

Stille, maar onrustige, week

De afgelopen week heb ik niet zo veel afgerond, wat ik hier zou kunnen laten zien. Ik ben wel bezig geweest met van alles en nog wat, maar ik ben vrij onrustig. Hierdoor vind ik het moeilijk om iets echt af te maken. Ik begin wel met vanalles (heb verschillende tasjes met verschillende projecten). Het locken gaat nog wel; maar als de afwerking komt, kan ik me veel minder concentreren en me er toe zetten. Sowieso kan ik me de laatste tijd niet zo lang concentreren. Zoals ik al zei, ben ik erg onrustig en ik zit ook niet lekker in m'n vel. Ik pieker erg veel over de toekomst, en word daar niet vrolijker van. Ik hoop binnenkort weer wat afgeronde projecten te kunnen laten zien, onder andere van mijn PIF (waarvoor ik nog steeds mensen zoek...).

Wel ben ik vorige week naar het Boekenfestijn in Utrecht geweest. Daar heb ik een aantal nieuwe hobbyboeken aangeschaft. Dat gaf op zich wel nieuwe inspiratie, maar ik heb me er nog niet toe kunnen zetten om er ook echt wat mee te doen.




Gisteren was de bruiloft waar ik het in mijn vorige bericht over had. Joline heeft met enthousiasme de Elodie gedragen. Dinsdag ben ik de hele dag bezig geweest met mijn (gekochte) avondjurk in te korten en gisteren nog druk bezig geweest met het maken van het cadeau (een kussen met daarop een foto van de honden van het bruidspaar gestreken). Ik ben helaas vergeten een foto te maken van het eindresultaat. Hiernaast wel de foto die ik heb gebruikt.


Groeten, Nienke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...