18 september, 2010

PIF is klaar en verstuurd

Gisteren waren mijn PIF cadeautjes klaar. Bij mijn zus heb ik hem gebracht, en voor Judith heb ik hem op de bus gedaan. Het paste nog maar door de gleuf van de brievenbus...

Vandaag kreeg ik bericht dat Judith het heeft ontvangen, dus ik kan hem nu ook op mijn eigen blog plaatsen.


Het is een fotolijstje met bijpassend memobord geworden. Helaas heb ik geen andere 'mede-PIFfers' gevonden, maar zowel Judith als Marieke waren er erg blij mee.

Terwijl ik van de week het PIF-cadeautje op de foto probeerde te zetten, begon mijn kat zich er mee te bemoeien... Zie de onderstaande collage.


Mijn kat is erg verzot op fleece, en wil daar dan ook graag op liggen/zitten. En op deze manier krijg je natuurlijk ook nog aandacht van het vrouwtje...

Prettig weekend, Nienke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...