17 december, 2010

Aanvulling Joline's kledingkast

Voor Joline heb ik de afgelopen dagen weer het een en ander in elkaar genaaid. Aangezien haar benen de laatste tijd flink gegroeid zijn, heb ik een broek/legging gemaakt.


Joline vindt broeken vreselijk, maar een skinny jeans lijkt mij haar juist zo wijs staan. Dus maakte ik aan de hand van de Nadya een trekking voor haar (Collie-Collie maakte er ook één voor haar oudste dochter, dus het moet kunnen). Zo is het een compromis tussen een spijkerbroek en legging geworden. Ik ben benieuwd of ze deze spijkerbroek wel gaat dragen.
Ook maakte ik nog een overgooier voor Joline.

Ik heb hiervoor de 'Joelle' gebruikt, maar heb me ook laten inspireren door 'Marieke'. Op de foto komt ie niet echt tot zijn recht, maar ik vind hem erg leuk geworden (de foto's zijn gemaakt met mijn telefoon, die camera is minder goed dan mijn echte camera).

Tot slot nog een rokje uit een oude Bizzkids (nummer 3335).


Dit rokje heb ik samen met Joline gemaakt! Voor Joline was dit de eerste keer dat ze zelf achter de naaimachine zat. Dus de snelheid stond op 'schildpad', zij haalde de spelden er uit, en ik stuurde de stof de goeie kant op. Op de zomen na, heeft Joline het helemaal zelf gestikt. Voor nu was het een leuk werkje om samen te doen, maar ik vind haar toch nog te jong om zelf (zonder toezicht en bijsturing) te naaien.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...