10 maart, 2013

Abacadabra

En weer heb ik uit mij hoge hoed (of was het mijn naaimachine?) nieuwe voorjaarskleren voor Joline getoverd. Dit maal 2 jurken van Abacadabra en een vestje die bij beide jurken leuk staat.

Jurk 131 met het vestje dat hier bij hoort. Ik vind de jurk wel heel kort vallen, eigenlijk meer een tunieklengte. Verder heb ik de hals aangepast door er een tunneltje met elastiek aan toe te voegen, anders was de hals wel erg wijd.



En jurk 136 A, waar het vestje ook erg leuk bij staat. Deze jurk is duidelijk favoriet.

 
 
Joline wilde niet staan, want anders zou haar pyjamabroek te zien zijn op de foto... Na het passen nog even een foto gemaakt van Joline in pyjama, terwijl ze rondjes aan het draaien is:
 
 
 
Nienke 


7 opmerkingen:

  1. Mooie kleren! Leuk stofje ook bij de ABC 131. Jammer dat ABC 131 zo ruim is.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt de slag weer te pakken. Wat een mooie jurken zijn er uit je hoed getoverd. Jammer dat het weer deze week niet meewerkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke jurken zijn het geworden, ik heb ze vorig jaar ook allebei voor Sara gemaakt en ze zijn met veel plezier gedragen (hoop stiekem dat ze nog passen, bij de ABC136 twijfel ik daar een beetje aan...)Vestje staat inderdaad ook erg leuk bij de ABC136!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je weer mooie dingen gemaakt. Het eerste jurkje/tuniekje is heel mooi gecombineerd van stofjes! En het tweede is écht een heel stijlvol setje geworden. Heel mooi!
    Hopelijk komt deze reactie door want de laatste maanden lukt het me niet meer om een reactie bij je te plaatsen. Ik krijg steeds foutmeldingen. Misschien lukt het nu op deze manier. Hopen maar!

    groetjes,
    Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, nu is het wel gelukt. Ik vond het al zo stil van jouw kant, maar nu begrijp ik hoe dat komt.

      Nienke

      Verwijderen
  5. Inderdaad een hoge hoed, wat heb je veel moois gemaakt. Mooie stofjes heb je gebruikt. Dat vestje is een mooi modelletje, past mooi bij allebei de jurkjes.

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke setjes. Je nichtje kijkt helemaal blij ermee.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...