21 maart, 2013

Jarig; en een give away!

Vandaag ben ik jarig. Helaas werkt het weer niet zo mee (op deze lente dag, wil ik ook graag lente weer!). Morgen vier ik het met mijn familie. Maar het eerste cadeau heb ik al gehad: 4 eettafelstoelen. Hieronder een foto van de stoelen, gehaald van de Ikea site:


En sinds gisteren heb ik 49 volgers: leuk dat er zoveel mensen mijn blog regelmatig komen bezoeken. Ik vind het altijd heel leuk om jullie reacties te lezen. Nu had ik gezegd dat ik een give away zou geven bij 50 volgers. Maar omdat ik jarig ben, doe ik het al bij 49 volgers.

Wat geef ik weg? Het boek Sewing Clothes Kids Love van Nancy Langdon en Sabine Pollehn. Het is een schitterend boek, met 10 mooie naaipatronen voor kinderen erin. Alleen is het wel in het Engels, en laat dat nou net niet mijn sterkste kant zijn. Dus kocht ik het boek een tijdje terug ook in het Nederlands. En nu heb ik dus twee exemplaren, waarvan ik de Engelse weggeef (hiervan zijn de patroonbladen wel zichtbaar gebruikt).



Wat moet je doen om dit mooie boek te bemachtigen? Eigenlijk niet heel veel. Je moet volger zijn of worden van mijn blog, en hieronder een berichtje achterlaten. Op je eigen blog een berichtje plaatsen mag, maar hoeft niet. Meedoen kan tot en met 31 maart (Eerste Paasdag). Op Tweede Paasdag trek ik dan een winnaar. En omdat ik natuurlijk hoop de magische grens van 50 volgers wel te gaan bereiken, krijgt volger nummer 50 van mij ook een kleine attentie: een zelf gehaakt gelukspoppetje.


Groeten, Nienke

14 opmerkingen:

  1. Gefelikciteerd! Erg mooie stoelen! Ze zullen vast heerlijk zitten!
    Ik doe ook graag mee met je give away! Dit boek staat al een tijdje op mijn verlanglijstje :)
    Fijne dag morgen!
    Groetjes Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd!
    Wat een mooi kado heb je gekregen. Daar ga je vast veel plezier van hebben.
    Liefs Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je verjaardag! Wat een leuke give-away en volgens mij ben ik nu nr. 50!
    Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He, Gefeliciteerd! Hoop dat je een fijne echte verjaarddag-dag hebt gehad en het zonnetje een beetje geschenen heeft door de sneeuwbuitjes door. In ieder geval morgen nog een gezellige dag. Ik waag een gokje op deze super give away.... ook ik ben al een tijdje nieuwsgierig naar dit boek en engels is not a problem.
    groetjes Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk!! Nog gefeliciteerd hoor!
    Probeer hier vandaan (oversee) wel eens aan te melden en dan lukt het soms niet,maar deze keer dus wel.
    Doe graag mee.
    Groet, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en wat een gaaf cadeau die stoelen. Ik doe graag mee met je give away.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met je verjaardag! Ik doe graag mee met je give away!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hee, was jij jarig dan??? Niks van gemerkt! Daarom is mijn benzinetank zeker nu zo leeg? En mijn bankrekening. Eh, jij hoeft mij natuurlijk niet mee te tellen met je give away! Ik zou hem toch alleen maar weer weg geven... aan jou! LOL

    Nog een dikke verjaardagszoen, Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd!! Nou de vijftig heb je gehaald hoor :)

    Ik doe ook heel graag mee met je give-away!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd!! En ook ik doe heel graag mee!.
    groetjes
    Jannet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beetje laat, maar daarom niet minder gemeend.. Van harte gefeliciteerd!!! Ik doe graag mee met je give away...

    Groetjes Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd!!!
    Ik zou het boekje graag krijgen (voor mijn verjaardag = vandaag) ;-)

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...