15 september, 2011

Stoffenspektakel

Gisteren ben ik toch nog naar het Stoffenspektakel in Veenendaal geweest. Zie hieronder mijn buit:


2,5 meter ribstof voor een Abacadabra 108 voor Joline.











1,5 meter ribstof voor een Marieke overgooier voor Joline.










 
1 meter voeringstof, voor de rok die ik voor mijn zus ga maken.











1 meter rode tricot, om te combineren met de bloemetjes tricot die ik al had. Hiervan wil ik weer een shirt / tuniek voor mezelf van maken.









 
3 meter donkergrijze tricot (is op de foto wat moeilijk te zien), voor It's Afits 1021 (broek en top) voor mezelf. Ik ben erg benieuwd hoe dit model valt en bij mij staat.








10 (!) meter 'proef'tricot. Deze stof kostte maar 2 euro/meter, dus als ik die verknip geeft dat niet zo. Hiermee kan ik kijken hoe bepaalde modellen bij mij vallen (bv It's Afits 1021), en kijken waar ik het moet aanpassen. Ik denk niet dat het echt geschikt is voor een echt kledingstuk, maar misschien heb ik het mis.





Het verbaast me dat ik eigenlijk voor ieder stofje wel een bestemming heb. Vaak koop ik gewoon op de bonnefooi, en zie ik wel wat het gaat worden. Wel heb ik mezelf tot doel gesteld eerst weer eens wat weg te werken. Ik ben gewoon weer met een nieuwe uitdaging van tasjes wegwerken begonnen (zie de zijbalk).

Groeten, Nienke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...