27 december, 2012

Kerstjurk

Afgelopen week ben ik nog druk bezig geweest om mijn jurk (uit de Burda classics) voor eerste Kerstdag af te krijgen. En dat is gelukt, maandagavond heb ik de zoom met de hand vastgezet en toen was ie klaar. Van het weekend zag ik het even niet meer zitten, de hals viel niet mooi en ik kreeg een koude nek tijdens het passen. Eerst heb ik aan de achterkant de rits verplaatst en zo 3 cm ingenomen. Nog was ik niet tevreden, en heb uiteindelijk een tunneltje gemaakt en daar een elastiekje doorgehaald. Van voor vind ik de hals nu mooi lopen, achter ben ik nog niet 100% tevreden, maar het kan er mee door. Ik vond een mooie bijpassende tricot en maakte erbij een Helena legging (Farbenmix) en een verlengde en enigzins aangepaste Sunday Morning nachttop (Ottobre 5/2011) als onderjurk.

 

Bij uitzondering ook een foto op model...



Nienke

4 opmerkingen:

  1. heel leuk geworden en eindelijk eens een foto op model ;-)

    groetjes,
    Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi zeg! Prachtige kleur en de onderjurk is eigenlijk te leuk om te verstoppen! Staat je goed.Veel draagplezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het ook mooi geworden. Mooie kleur. En Ja, ik ben het met Vlijtige Lies eens, dat die onderjurk ook erg mooi is.
    Het staat je ook goed

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een sjieke jurk heb je gemaakt. De kleur staat je erg goed. De onderjurk en legging zijn ook leuk erbij, helemaal goed voor de kerstdagen...

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...