05 december, 2012

Sinterklaas cadeautjes

De afgelopen weken ben ik erg druk bezig geweest met het maken van verschillende Sinterklaascadeautjes. Zie hieronder het resultaat.

Voor Joline maakte ik onderstaande kledingset, bestaande uit een aangepaste Destina blouse (Farbenmix), kleinFäno shirt (Farbenmix) en een rokje uit de laatste Ottobre.
 
 

Verder ben ik tijdens de clubdag van Sancho begonnen aan onderstaand balletpakje (eigenlijk is het een turnpakje, maar omdat Joline op ballet zit en niet op turnen, omgedoopt tot balletpakje). Thuis heb ik hem afgemaakt en versierd met hotfixsteentjes. Dat laatste had ik nog niet eerder gedaan, maar wat is dat leuk zeg! Misschien dat ik binnenkort hier ook zelf spullen voor ga aanschaffen. Zeker het speciale folie lijkt mij erg handig, want nu heb ik steentje voor steentje het patroon neergelegd op de stof....



Mijn zus heeft sinds kort een laptop en vroeg of ik voor haar een laptoptas kon maken. Dit is hem geworden, helemaal in het paars (haar lievelingskleur).



Tot slot maakte ik voor mijn zwager nog een sporttas voor naar Aikido (Japanse verdedigingssport), naar het patroon El Grande (Farbenmix). Op internet ben ik op zoek gegaan naar de Japanse tekens voor Aikido, en heb daar een borduurbestand van gemaakt. Ik ben benieuwd of hij de tekens vanavond herkend.



Fijne Sinterklaasavond iedereen (als je het viert natuurlijk),

Nienke

3 opmerkingen:

  1. Wat een mooie en leuke kado's, vind de sporttas super mooi, leuk gedaan met die Japanse tekens!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo,

    Ik vind het hele mooie en netjes afgewerkte creaties ség !! Hoedje af hoor!

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je een prachtige kleding en cadeau's voor met de Sint gemaakt. Ik denk dat iedereen daar heel erg blij mee is. Leuk die japanse tekens op de tas... heeft hij ze herkent??

    Fijn weekend, groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...