02 december, 2012

Overgooier voor mezelf

Vanochtend de laatste hand gelegd aan een overgooier voor mezelf. Het patroon komt uit de Ottobre Women 5/2011. Volgens het patroon moet er onderin elastiek, voor een balloneffect, maar dat heb ik weggelaten.



Eigenlijk zat de jurk al een tijdje in elkaar, ik moest alleen nog een klein stukje van de voering (met de hand) aan de rits vastzetten... Maar nu is hij dus toch af, en omdat de zon schijnt maar meteen op de foto gezet en ook nog meteen geblogd! De kleuren komen niet helemaal overeen (de ene keer te donker, dan te licht), maar het is beter dan wanneer het buiten somber en grijs is.

Nu moet ik snel verder aan mijn Sinterklaascadeautjes. Er liggen er nog een paar te wachten om afgemaakt te worden, en dan moet ik ook nog overal een gedicht bij maken. Gelukkig heb ik nog tot woensdag de tijd.

Fijne zondag nog verder,
Nienke

2 opmerkingen:

  1. Leuk is je tuniek.Ik heb hem ook gemaakt vorige jaar,zat je niet te tobben met de zakken???
    Het is uiteindelijk erg simpel maar ja dat is met alles zo als je het weet. Nu ik hem weer zie vind ik m super!! Snel eens uit mijn kast halen,veel draagplezier.Groet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke overgooier is het geworden. Het lijkt me een heerlijk te dragen jurkje, waar je met de shirtjes en leggings veel mee kan variëren. Super gemaakt.

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...