01 april, 2013

Uitslag give away!

Tjonge, en toen zat ik al weer aan de 57 volgers! Welkom allemaal, en wat leuk dat jullie me ook zijn gaan volgen.

Zoals beloofd, zou ik vandaag de uitslag van de give away bekend maken. Eerst 13 lootjes gemaakt, en in een bakje gestopt.



Alles door elkaar gehusseld, dat vond mijn kat wel erg interessant. Ik dacht nog even, misschien haalt zij wel een lootje uit het bakje (ze is gek van propjes papier). Maar helaas, ik moest het toch zelf doen.



En de winnaar is geworden:.........

 


Daniëlle van 'Mijn naaicreaties'. Hartelijk gefeliciteerd met je prijs, en heel veel (naai-)plezier ermee. Als je je adres naar me mailt (te vinden onder het kopje 'borgero kinderkleding'), dan krijg je het boek opgestuurd.

Naast het boek, zou ik mijn vijftigste volger ook nog verrassen met een gelukspoppetje. En laat dat nu net ook Daniëlle zijn. Deze week ga ik het poppetje haken, en stuur hem samen met het boek naar je toe.

Binnenkort volgt hier ook weer wat meer naaigerelateerde berichten. De laatste tijd heb ik wel een aantal dingen gemaakt, maar de foto's daarvan zijn nog niet op mijn computer beland. En verder ben ik weer met van alles tegelijk bezig, waardoor het langer duurt voor iets afgerond is.

Dus tot snel,
Nienke

1 opmerking:

  1. HE wat leuk Nienke, ik ben helemaal blij. Dat boek lijkt me alleen al leuk om heerlijk in te bladeren.
    Ik ga je mijn gegevens doormailen.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...