11 augustus, 2010

kledingset 'Roosje' nu in mijn webwinkel


Nieuw in mijn webwinkel Borgero ligt nu kledingset 'Roosje'. Deze set bestaat uit een Roxy blousje (met een sluiting voor i.p.v. achter) en een Laguna rok. Op de witte stof zitten petrol stippeltjes en kleine roosjes. In de tailleband zit knoopsgatenelastiek. Verder zijn zowel de blouse als de rok afgewerkt met een kantje. Ik vind het een mooi en lief setje geworden, waarin je je heerlijk een klein prinsesje kunt voelen.

Tevens heb ik de foto's in de winkel aangepast. Eerst zag je alleen maar één foto van het geheel, nu zie je ook details van de kledingstukken. Die wilde ik wel laten zien, maar had nog geen manier gevonden hoe dat kon. Met Microsoft Publisher is me dat wel gelukt.
Groetjes, Nienke


1 opmerking:

  1. Hee zussie,

    Nou met dit setje voel je je niet alleen een prinses, zelfs 'echte' prinsessen (zoals Ariël) noemden Joline hierin prinses.
    Hoe gaat-ie verder?

    Nou, toedels maar weer!

    Liefs van Mariekje

    P.S. Alle foto's van de vakantie (nou ja, de selectie, dus wat ik wilde laten zien), staat nu op Jolines site. Ook bij Disneyland zijn er weer een heleboel foto's bij gezet. En ik heb nog een paar leuke knutsels op de site gezet! En zelfs met het dagboek ben ik bijna bij! Het was wel een klus, maar toch....

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...