09 augustus, 2010

Verschillende naaiklusjes

De afgelopen dagen heb ik verschillende naaiklusjes gedaan.



Naar aanleiding van de portemonee tutorial van Anni-tas heb ik een tasje gemaakt voor bij het jurkje dat ik vorige week voor de pop heb gemaakt. In plaats van een rits, heb ik er een drukknoopje in gezet en ik heb er met biaisband hengsels aan gemaakt.

Ook heb ik een kraamcadeautje gemaakt, een olifant van Farbenmix. Ik heb hem wel wat kleiner gemaakt dan het orgineel. Omdat ik nog niet weet of het een jongen of meisje wordt, heb ik de kleuren vrij neutraal gehouden.

Verder heb ik een Tinkerbell pakje voor Joline afgemaakt. Het pakje had eigenlijk klaar moeten zijn met haar verjaardag in juli. Dat was tijdens de vakantie, maar het lukte me niet om het op tijd af te krijgen. Vandaag heb ik de lintjes er op genaaid, de onderrand afgelockt en het elastiek in het broekje (onder de rok) ingezet. De vleugels waren al wel af en staan nu niet op de foto. Als basis voor het jurkje heb ik een gympakje uit de Ottobre 1/2007 gebruikt.

Tot slot hoop ik vandaag weer een nieuwe kledingset voor mijn webwinkel af te kunnen maken. Het is eigenlijk een setje bedoeld voor de (na)zomer, maar met een legging en shirt is het ook goed voor de herfst. Als dit af is ga ik me richten op mijn herfst en winter collectie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...